This website is best way to people help and learn about there passion.

subscribe

subscribe

how to make your own app and earn money

Sunday 29 January 2017

how to make your own app and earn money

Asslam-0-alaikam.
Dear friends ,I hope you will be fine.
To dosto aj me app ko apni khud ki app create karne ka tarika bataon ga.
Dosto app create karna koi mushkil kam nai hai air ap app bna kar paise bhi kama sakte ho.
App banane me liye app step follow Karen.

Step1- Sab se pehle app appgeyser ki website pe jayen.

Step 2- ab ap create app pe click Karen ap ke samne aisa window open hoga.

 
Step2- ab ap apni marzi ki category select karen .
Step3- ab apnni app ka URL likhen.
Step4- ab app apni app ka naam likhen air next per. click Karen.

Ye bhi padye.
how to make game without using codes

champions trophy 2017 matches update


Step 5- ab app template elect Karen .
Step6- ab ap sign up Karen gmail I'd se ya fb I'd se bhi kar sate ho.
Step 7-ab create app pe click kar den app ki app that hai.
App banane me bad app use play store pe publish kar sakte hain aur pause kama sakte hain.
Jab ap use play store pe publish Karen he to Google AdSense is me add show karne ga air log ap kiapp jab download Karen he to add pe click karne se app bko pause mile ge.
    Umeed karts hon ap ko meri post pasand aye gi

 Comment zaroor karye ga .
 Thanks.